Náš e-shop stále funguje

Zboží rozesíláme bez omezení. Pouze u Zásilkovny si ověřte, zda-li je výdejní místo otevřené!

Jedálniček pre zdravé vlasy

VOONO odporúča používať: 

Prírodné farby na vlasy, ktoré tvojim vlasom dodajú výživu, objem a lesk. Neobsahujú amoniak ani peroxid, sú šetrné k prírode, a sú tak vhodné aj pre tehotné a dojčiace maminky. 

 

Amlu masku a kondicionér na vlasy, ktorá tvojim vlasom dodá dostatok vitamínu C. Tvoje vlasy budú po prvej ihneď po prvej aplikácii lesklejšie a zdravšie. 

 

Šampón a kondicionér, ktoré môžeš používať pri každom umývaní vlasov. Hydratujú, starajú o vlasovú pokožku a navyše krásne voňajú.

Zdravie tvojich vlasov ovplyvňuje správna vlasová starostlivosť, zdravý životný štýl a tiež pestrá strava. Práve preto je potrebné dodržiavať zdravú a vyváženú stravu vrátane zodpovedajúceho pitného režimu. Aké potraviny prospievajú tvojim vlasom najviac? 

 

 

Ak ťa nenaolejuje Júlia

Olivový olej má blahodárne účinky zvnútra aj zvonku. Pre vonkajšie použitie je vhodný na vlasové končeky a premasťuje suché, lámavé konce vlasov. Odporúčame používať kvalitný olivový olej, z ktorého si môžeme vytvoriť olejovú kúpeľ, do ktorej vlasy namočíme. Následne riadne umyjeme prírodnou vlasovou kozmetikou.

Druhá možnosť je jeho konzumácia, ideálne za studena. Dajú sa ním nahradiť slnečnicové a ďalšie oleje v tvojej kuchyni. 

Ďalšie nenasýtené kyseliny, ktoré tvojim vlasom dodajú výživu a lesk sú rybí tuk, ľanový a konopný olej.

 

Daj svojim vlasom zelenú 

Zelené potraviny bývajú skvelým zdrojom železa, kalcia a vitamínov z rodiny A a C. Tieto vitamíny napomáhajú prirodzenej mazovej produkcii, ktorá chráni vlas pred poškodením. Práve nedostatok týchto vitamínov spôsobuje lámavosť a rozvetvenie vlasov. Zahrň teda do jedálnička zelenú papriku, brokolicu, fazuľky a listový špenát.

 

Už žiadne padanie vlasov

Zdravý vzhľad pokožky a minimálne vypadávanie vlasov, to je sen každej ženy a jej štice. Vitamín H, ktorý je obsiahnutý vo vajciach (hlavne žĺtkoch), pečeni, pečienkach a sušených hubách, je za to zodpovedný. Trikrát hurá pre tento vitamín. 

Zaostri na strukoviny

Hrach, fazuľa, šošovica a sója sú bohaté na proteíny, železo, zinok a biotín. Čo znamená, že v žiadnom prípade nesmie v tvojom jedálničku chýbať – práve naopak! Nedostatok týchto prvkov a látok má často na svedomí krehké, lámavé vlasy bez života. A to rozhodne čo? Nechceme. Ona tá princezná na hrášku nespala len tak…

 

Nech to pruží

Pre elasticitu pokožky, pružnosť vlasu a zabránenie starnutiu buniek je potrebné mať stravu pestrú na vitamín E. Na ten sú bohaté mandle, semená a orechy, pšeničné klíčky, avokádo, špenát a celozrnná múka.