0

Farby bez obalu

22. 1. 2022
Na našom e-shope do 25. januára beží 15% zľava na farby bez obalu. Tovar bez obalu sa stal v poslednej dobe veľmi vyhľadávaným a trendy. Aké sú rozdiely oproti štandardným farbám a v čom sa skrývajú výhody farieb bez obalu?    Zľava 15% na produkty bez obalu platí do 25. januára 2022 s kódom: BEZOBALU15        

Normálnu farbu alebo bez obalu?

Čo sa týka vnútorného obsahu farby, tam sa nič nemení. Jediný rozdiel je v krabičke. Štandardná henna je s papierovým obalom, v ktorom sa skrýva jednorázová čiapka, rukavice a návod na použitie. Narozdiel od toho henna bez obalu ti dorazí iba s malinkým štítkom s názvom odtieňa. Návod ti príde do e-mailu pri nákupe.   

Prečo si vybrať farby bez obalu? 

  • sú ekologickejšie, šetríš životné prostredie 
  • ľahko sa skladujú, môžeš ich jednoducho presypať do pohára alebo sáčok uzatvoriť sponkou (ak ti napríklad prášok ostane)
  • sú cenovo výhodnejšie (neplatíš za prebytočný papier ad.) 
  • návod na použitie budeš mať v e-maile, ak by si ho potrebovala 
       

A čo ostatné VOONO produkty?

Ďalšie produkty VOONO vlasovej kozmetiky sú recyklovateľné a neustále pracujeme na tom, aby naše produkty boli šetrné k tvojim vlasom i prírode. Naše produkty sú bez obsahu chémie, netestované na zvieratách a odskúšané množstvom zákazníčok. Ich recenzie nájdeš vo Facebook skupine Barvíme se VOONO        

Prečo nakupovať bez obalu?

  1. Zníženie množstva odpadu
    • Jednorázové obaly od potravín, drogérie a kozmetiky tvoria nie len podstatnú časť komunálneho odpadu, ale tiež je pri ich výrobe použité ohromné množstvo energie, vody a chémie.
  2. Ochrana prírody
    • Pri splachovaní chemických farieb na vlasy odchádzajú všetky chemické látky  do odpadov. Z tých sa vracia voda späť do prírodných zdrojov, kde trávia ryby a iné živočíchy. Prírodná farba na vlasy neobsahuje žiadne škodlivé látky, teda neubližuje tebe ani prírode.
  3. Ušetríš peniaze
    • Aj keď sa to na prvý pohľad možno nezdá, ušetríš peniaze i čas. Bezobalové nakupovanie ide ruka v ruke so zmenou nákupných návykov.